Rengeteg könyvet írtak már Mária Magdalénáról. Az életét dokumentáló könyvek, regények, csatornázott könyvek sora. Mindegyikben megjelenik az az esszencia, mely Mária Magdaléna, de történetei olykor ellentmondanak egymásnak. Majdnem 10 éve már, hogy Flo Aevia Magdaléna – ő írta az Emlékszem az Egységre, Mária Magdaléna története című könyvet – Budapesten járt, az Istennő Templomban. Az egyik esti programon csatornázott Magdalénától, és az üzenetben Magdaléna azt mondta, hogy ne a történeteiben megjelenő fizikai tényeknek adjuk a figyelmet, hanem az energiájának.

Ez akkor nagyon megérintett, mert pontosan így éreztem. Magdalénáról azért van sok, olykor egymásnak ellentmondó földi történet, mert arra akarja felhívni a figyelmet, hogy nem ezek a fizikai tények a fontosak, hanem az esszencia, amit elhozott nekünk. Ez az esszencia áthat minden történetet és ébreszti a Lelkünket.

Egy éve bukkantam rá arra az elképzelésre, hogy Mária Magdaléna Kleopátra unokája volt. Ez velem teljesen együtt rezeg, a Lelkem azonnal igennel válaszolt erre a történetre, ott volt az érzés, hogy hogyan is lehetne másképpen.

Ma reggel Lélek-regényemen – Az Amazigh Hercegnő – gondolkoztam, azon a varázslaton, melyet írása közben éltem, és amely remélem átöleli majd mindazokat, akik a könyvet olvassák. Azon is elgondolkoztam, hogy vajon tényleg így volt-e. Tényleg Kleopátra unokája-e Magdaléna, járt-e az Orákulum Templomában Siwában, Egyiptomnak ezen rejtett oázisában.

Gyönyörű jelet küldött nekem az Univerzum a töprengésemben. Levél érkezett Magdikától, akinek teljes neve Magdalena Oana. Ő velem volt tavaly az krisztakeorakulumelső utazáson, melyet Siwa Oázisába szerveztem. Sőt ő készítette rólam a képet  az Orákulum Templomában, az után a pillanat után, amikor megkaptam az Orákulum Templomának torokcsakrámat megnyitó áldását.

Álltam az ősi falak között, a Szentélyek Szentélye melletti kicsi oldal fülkében, és belülről hallottam, ahogy a Templom azt mondja, hogy megnyitja a torokcsakrámat, mondjam el a Templom üzenetét. Nem tudtam még pontosan mit jelent ez, de ott maradtam, amíg érzékeltem az erőteljes energiaáramlást. Majd körbejártam a Templomot és átöleltek azoknak a beavatásoknak a képeit, amit itt kapott meg egykor a Király, a Fáraó. Aztán az Siwából Alexandriába vezető úton a homokdűnék közül láttam előtűnni a Sivatag Harcosait, akik egykor fogadták Nagy Sándort, aki elindult a beavató úton. Majd januárban elkezdtem írni a könyvet, amit szeptember 22-én már a kezébe is vehet az, aki szeretné elolvasni.

Nagyon ajándéknak éltem meg ma, hogy Magdikától megtudtam, hogy ő készítette a képet abban a számomra sorsfordító pillanatban. Csodálatos megerősítés ez nekem a Teremtőtől. A Lélek-regényem Nagy Sándorról, Kleopátráról és Magdalénáról szól. Magdaléna készítette rólam a képet a Templomban. Mély hála van bennem ezekért a gyönyörű szinkronicitásokért.

Remélem a történetem Téged is megerősít abban, hogy számodra az igazság és valóság az, amit a Lelkedben annak érzel. És csak ennek van számodra jelentősége. Tégy meg mindet azért, hogy a Lelked hangját minél tisztábban halld és légy bátor azt követni a bizonytalanságok közepette.

És erről szóltak egykor a beavató utak, a legnagyobb bizonytalanság közepette bizonyosságot találni a Lélekben és áthozni azt a fizikaiba.

Október eleján elindulunk a beavató úton, melyet bejárt Nagy Sándor és előtte sok fáraó. Melynek női oldalát bejárta Kleopátra. Ellátogatunk az Orákulum Templomába, melyet az ókori világ az egyik leghíresebb jósdaként tartott számon, és amelynek gyökerei Lemúriáig nyúlnak vissza.

Várlal Téged, ha szeretnéd az érzékelésedet nyitni, ha szeretnél jobban bízni a Lelkedben. Várlak, ha érzed, hogy saját történeted egy darabja ott hever a homokban, vagy a Templom ősi falainál. Várlak, ha érzed az összekapcsoltságot Magdalénával, Kleopátrával, vagy Nagy Sándorral. Várlak, ha tennél lépéséket saját Megszentelt Női vagy Férfi erődbe avatódásban.

Még 2 fő tud velünk utazni, írj ha jönnél:

A Sivatag Harcosa és az Orákulum Papnője – Szakrális Utazás Egyiptomban

2017. október 6-14.

1. nap   Érkezés Kairóba, transzfer a szállodába.

2. nap   Utazás Siwa Oázisba, útközben ebéd Marsa Matrouhban, majd hangolódás Kleopátra öblénél, ott ahol a menekülő Kleopátra megértette, hogy eljövendő társában, szerelmében Nagy Sándor lelke tér vissza hozzá. Majd utazás Siwa Oázisába.

3. nap     Látogatás Siwa múzeumába, amely egy tipikus siwai ház, benne az amazighok használati tárgyai, ékszerei, melyeken keresztül mesél a múlt. Majd jeepes kirándulás a Nagy Homok-Tengerbe, ebéd a homokdűnék között, vacsora nyílt tűznél egy sivatagi táborban. Kapcsolódás az Őrzői Energiával, a Sivatag Harcosainak rendjén keresztül.

4. nap    Siwa óvárosának, a Halottak Hegyének, az Orákulum Templomának és Kleopátra fürdőjének felkeresése. Kapcsolódás az Őrzői Energiával, az Orákulum Papnői rendjé keresztül.

5. nap    Utazás Alexandriába, Kleopátra városába,  szállás a Földközi tengernél.

6. nap    Délelőtt a tengerparton, kapcsolódás Kleopátrával és Magdalénával. A Szerapeum alagúrendszerének, az egykori Alexandrai könyvtár helyének felkeresése. Délután utazás Kairóba.

7. nap    Napfelkelténél kapcsolódás a Föld torokcsakrájához, kilátással a Szfinxre. Reggeli a Nagy Piramis lábánál, Kairó legszebb szállodájában, az egykori királyi palotában. Gizai fennsík piramisainak felkeresése.

8. nap    Látogatás Dahshour Hold-Piramisaihoz, az Atlantisz Portálhoz, Sakkara gyógyító templomába, és a Szerapeum hatalmas szarkofágjaihoz,

9. nap    Utazás Budapestre

További információért és jelentkezéshez ide kattints!

És ajánlom szeretettel a figyelmedbe az első Lélek-regényemet, melynek lapjait áthatja Mária Magdaléna esszenciája, melynek lapjain életre kelnek az ősi szertartások és beavatások és amely felébreszti benned annak a világnak a valóságát, melyet a Lelkedben mindig is valóságnak éreztél:

Az Amazigh Hercegnő

Regény, amely Siwa homok-tengeréből bukkan elő, a homok emlékeiből. Regény, amelyben összeérnek a beavató utak, Nagy Sándor, Kleopátra, Jézus és Magdaléna útjai. Regény a Lélek-emlékeimből, Lemúria Őrzői Emlékezetéből.

További információért és megrendeléshez ide kattints!